- W jakich dniach oraz godzinach przyjmujecie zamówienia?
- Zamówienia przyjmujemy Od Poniedziałku do Piątku w godzinach 6:00 - 20:00
- Nie jestem pewien czy zaznaczyłem odpowiednią datę dostawy w kalendarzu
- Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
- Datę dostawy wraz z adresem dostawy powinieneś zobaczyć w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
- Możesz zobaczyć datę również wchodząc na swoje konto: -> Moje Konto -> Historia Zamówień -> Szczegóły Zamówienia -> Adres dostawy
- W jakich godzinach otrzymam swoje zamówienie?
- Dostawy realizujemy w godzinach 8:00 - 15:00 od Poniedziałku do Soboty. Większość zamówień udaje nam się dowieźć między 9:00 - 15:00.
- Czy mogę złożyć zamówienie na konkretną godzinę?
- Oczywiście! Prosimy o wpisanie godziny w komentarzu do zamówienia.
- Nie widzę wszystkich produktów na waszej stronie, które chciałbym zamówić.
- Ciągle uzupełniamy asortyment, jednak, gdy nie widzisz, któregoś z produktów skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - dodamy ten produkt ręcznie do twojego zamówienia.
- Nie widzę swojego kodu rabatowego.
- Twój kod rabatowy wysłaliśmy na twojego maila po rejestracji.
- Chciałbym zamówić dostawę do innego miasta.
- Skontaktuj się z nami! Dowozimy również do Dąbrowy, Będzina, Rudy Śląskiej, Świętochłowic i Zabrza. W tym przypadku ustalimy dodatkową kwotę dostawy.