Update cookies preferences

Pytania i zamówienia

  • W jakich dniach oraz godzinach przyjmujecie zamówienia?
  • Zamówienia przyjmujemy Od Poniedziałku do Piątku w godzinach 6:00 - 20:00

 

  • Nie jestem pewien czy zaznaczyłem odpowiednią datę dostawy w kalendarzu
  • Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
  • Datę dostawy wraz z adresem dostawy powinieneś zobaczyć w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
  • Możesz zobaczyć datę również wchodząc na swoje konto: -> Moje Konto -> Historia Zamówień -> Szczegóły Zamówienia -> Adres dostawy
  • W jakich godzinach otrzymam swoje zamówienie?
  • Dostawy realizujemy w godzinach 8:00 - 15:00 od Poniedziałku do Soboty. Większość zamówień udaje nam się dowieźć między 9:00 - 15:00.

 

  • Czy mogę złożyć zamówienie na konkretną godzinę?
  • Oczywiście! Prosimy o wpisanie godziny w komentarzu do zamówienia.

 

  • Nie widzę wszystkich produktów na waszej stronie, które chciałbym zamówić.
  • Ciągle uzupełniamy asortyment, jednak, gdy nie widzisz, któregoś z produktów skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - dodamy ten produkt ręcznie do twojego zamówienia.

 

  • Nie widzę swojego kodu rabatowego.
  • Twój kod rabatowy wysłaliśmy na twojego maila po rejestracji.

 

  • Chciałbym zamówić dostawę do innego miasta.
  • Skontaktuj się z nami! Dowozimy również do Dąbrowy, Będzina, Rudy Śląskiej, Świętochłowic i Zabrza. W tym przypadku ustalimy dodatkową kwotę dostawy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl