Reklamacje

REKLAMACJE

  1. Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w punkcie sprzedaży w obecności pracownika punktu sprzedaży bądź w obecności dostawcy (kierowca / pracownik firmy kurierskiej).
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową po jego odbiorze lub dostawie Klient może złożyć reklamację w dowolnym punkcie sprzedaży, dostarczając produkt i dowód jego zakupu. Tym samym Klient może nie przyjąć towaru.

3.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.

  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie:

-zwrotu za pośrednictwem systemu Tpay (z potrąceniem 0,9 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c.); 
(lub)

-zwrotu przelewem na konto Klienta (w przypadku płatności przelewem elektronicznym); 
(lub)

-zwrotu gotówki w przypadku płatności gotówką (lub)

-voucheru na produkty ze Sklepu internetowego Cukierni Europejskiej. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl