REKLAMACJE
- Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w punkcie sprzedaży w obecności pracownika punktu sprzedaży bądź w obecności dostawcy (kierowca / pracownik firmy kurierskiej).
- W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową po jego odbiorze lub dostawie Klient może złożyć reklamację w dowolnym punkcie sprzedaży, dostarczając produkt i dowód jego zakupu. Tym samym Klient może nie przyjąć towaru.
3.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie:
-zwrotu za pośrednictwem systemu Tpay (z potrąceniem 0,9 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c.); (lub)
-zwrotu przelewem na konto Klienta (w przypadku płatności przelewem elektronicznym); (lub)
-zwrotu gotówki w przypadku płatności gotówką (lub)
-voucheru na produkty ze Sklepu internetowego Cukierni Europejskiej. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
Formularz Reklamacji Towarów