Regulamin sklepu internetowego Cukiernia Europejska
www.cukierniaeuropejska.pl
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawcą towarów jest firma: Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. z siedzibą przy ul. 1 maja 39, 40-225 w Katowicach, NIP: 9542227199, REGON: 27388667.
- Pod adresem www.cukierniaeuropejska.pl firma Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej produktów cukierniczych, piekarniczych oraz garmażeryjnych firmy Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., skierowanej do konsumenta oraz przedsiębiorcy.
- Kontakt ze Sklepem Internetowym Cukiernia Europejska (www.cukierniaeuropejska.pl) jest możliwy za pośrednictwem:
- adresu e-mail: cukierniaeuropejska@hotmail.com
- telefonu: +48 664 939 875
w godzinach od 9:00 do 18:00 (dotyczy dni roboczych)
- Wszystkie ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej i podstronach Sklepu Internetowego Cukierni Europejskiej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie internetowej i podstronach Sklepu Internetowego Cukiernia Europejska ((www.cukierniaeuropejska.pll) składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w regulaminie Sklepu Internetowego Cukierni Europejskiej.
- Wszystkie produkty oferowane przez Sklep Internetowy Cukierni Europejskiej ((www.cukierniaeuropejska.pl) są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Na wszystkie towary sprzedawane przez Sklep Internetowy Cukiernia Europejska (www.cukierniaeuropejska.pl) Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. wystawia faktury VAT. W przypadku braku faktury do zamówienia dołączony będzie paragon fiskalny.
- DEFINICJE
Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego (www.cukierniaeuropejska.pl) w tym w szczególności dokonująca zakupów;
- Sprzedawca – Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. z siedzibą przy ul. 1 maja 39, 40-225 w Katowicach, NIP: 9542227199, REGON: 27388667.
- Sklep Internetowy Cukierni Europejskiej – sklep internetowy Cukierni Europejskiej prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.cukierniaeuropejska.pl;
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego Cukierni Europejskiej ;
- Produkt – każdy przedmiot zamówienia u Sprzedawcy;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem Internetu. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w dni robocze w tygodniu, przez 24 godziny w Sklepie Internetowym Cukiernie Europejskiej za pośrednictwem strony internetowej: www.cukierniaeuropejska.pl
- Klient może złożyć zamówienie:
-dokonując rejestracji i tym samym zakładając konto w Sklepie Internetowym Cukiernie Europejskiej wchodząc na stronę internetową www.cukierniaeuropejska.pll (lub) -dokonując zakupu bez rejestracji konta wSklepie Internetowym Cukiernie Europejskiej wchodząc na stronę internetową www.cukierniaeuropejska.pl bez konieczności logowania się.
- W przypadku podjęcia decyzji przez Klienta o dokonaniu rejestracji, Klient podaje swoje dane w postaci adresu e-mail i wpisuje proponowane przez siebie hasło, celem zabezpieczenia dostępu do utworzonego przez siebie konta.
- Aby złożyć zamówienie Klient dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu „Dodaj do koszyka”, „Do koszyka” / „Przejdź do koszyka”, „Zobacz koszyk” / „Twój koszyk”, “Koszyk”. Oznacza to koniec dodawania produktów do koszyka i przejście do wyboru metody dostawy oraz metody płatności. Po wybraniu metody dostawy oraz metody płatności, za pomocą przycisku „Dane do wysyłki” następuje akceptacja podsumowania zamówienia i przejście do danych osobistych i danych wysyłki.
- Akceptacja koszyka następuje za pomocą przycisku „Dane do wysyłki”, w wyniku której Klient jest przekierowany do opcji uzupełnienia danych adresowych i danych wysyłki i danych do płatności.
- Przed złożeniem zamówienia Klient proszony jest o sprawdzenie poprawności całego zamówienia, w szczególności danych teleadresowych oraz o zaakceptowanie niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności.
- Następnie Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Zamawiam i płacę”.
- W zależności od wybranej metody płatności, przy wyborze metody Tpay, klient zostaje przekierowany do systemu płatniczego Tpay w celu dokonania płatności lub przy wyborze metody płatności przy odbiorze kartą/gotówką lub metodzie dostawy odbioru osobistego zostaje przekierowany automatycznie do strony “Zamówienie przyjęte”
- Po opłaceniu zamówienia lub w przypadku wyboru odbioru osobistego lub płatności przy dostawie, na adres e-mail podany przez Klienta w zamówieniu, z adresu e-mail cukierniaeuropejska@hotmail.com jest wysyłana wiadomość e-mail potwierdzająca złożenie zamówienia.
- W przypadku nieopłacenia zamówienia korzystając z metody płatności Tpay z adresu e-mail cukierniaeuropejska@hotmail.com zostaje wysłana wiadomość e-mail z linkiem do opłacenia zamówienia poprzez system płatniczy Tpay.
- W przypadku problemów z dokonaniem przelewu, prosimy o kontakt drogą e-mail na adres: cukierniaeuropejska@hotmail.com
IV. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA
- Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.
- Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przeciągu 48 godzin np. z powodu braku określonego produktu lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w określonym przez Klienta czasie. W przypadku zamówień opłaconych, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji, czyli takich dla których została zawarta umowa sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
- Klient może zrezygnować z zamówienia zanim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko, jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.
- Standardowy termin kompletacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego, autoryzacji transakcji w przypadku płatności elektronicznych.
- Zamówiony towar może zostać odebrany przez Klienta osobiście w jednym z punktów sprzedaży/odbioru osobistego na terenie Katowice:
– Cukiernia Europejska: ul. 1 maja 39, 40-225 Katowice
– Cukiernia Europejska: ul. Św. Jana 8, 40-012 Katowice
- Zamówiony towar może również zostać dostarczony pod adres wskazany przez Klienta, na terenie Katowic. Koszt przesyłki pokrywa Klient. Koszt dostawy podzielony jest na trzy przedziały cenowe, uzależnione od wartości produktów w koszyku:
– Koszt: 25 zł brutto – dla koszyka o łącznej wartości do 24 zł brutto
– Koszt: 15 zł brutto – dla koszyka o łącznej wartości od 24,01 brutto do 49 zł brutto
– Koszt: 0 zł brutto – dla koszyka o łącznej wartości od 49,01 zł brutto
– Koszt ustalany indywidualnie, każdorazowo do weryfikacji i akceptacji przez Sklep Internetowy Cukiernia Europejska. Sklep Internetowy Cukiernia Europejska zachowuje prawo do odmowy przyjęcia zlecenia ze względu na adres dostawy. Brak możliwości dostawy pod wskazany adres w wyznaczonym terminie.
- Dostawy poza Katowice realizujemy za porozumieniem wyrażonym drogą e-mail i złożonym w elektronicznej formie na adres e-mail: cukierniaeuropejska@hotmail.com. Wybrane produkty mogą być dostarczone pocztą polską lub zewnętrznym kurierem. Koszt takiej dostawy jest każdorazowo indywidualnie ustalany i zależy od aktualnego cennika dostawcy, wagi i wielkości produktu.
- Uwagi podane przez Klienta w polu „Komentarz” Sprzedawca będzie się starał zrealizować w miarę możliwości – nie mogą one być traktowane jako świadczenia gwarantowane przez Sprzedającego i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez Klienta.
- Produkty standardowe posiadają znaki graficzne producenta, elementy graficzne oraz inne elementy ozdobne, które mogą być niewidoczne na przykładowych zdjęciach. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. Prosimy szczegółowo upewnić się czy każdy element produktu odpowiada Państwa oczekiwaniom – informacje o produktach mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną pod numerem telefonu: +48 692 409 395 lub drogą e-mail pod adresem: cukierniaeuropejska@hotmail.com.
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
-Karta kredytowa
-Karta płatnicza
-Przelew elektroniczny
-Płatność przy odbiorze gotówką lub kartą
- Transakcje elektroniczne realizowane są za pośrednictwem systemu płatniczego Tpay. Realizowane są wyłącznie zamówienia, które zostały potwierdzone przez Tpay jako zapłacone lub w przypadku zaksięgowania wpłaty na konto bankowe Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c.
VI. ZWROTY I REKLAMACJE
Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży.
- Sprzedający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, z wyłączeniem następujących przypadków opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt. 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; pkt. 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; pkt.5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- W związku z powyższym Klientowi dokonującemu zamówienia przez www.cukierniaeuropejska.pl nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy z uwagi na szybkie uleganie zepsuciu produktów oferowanych w Sklepie Internetowym Cukiernia Europejska.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek i zwrotów towaru za zaliczeniem pocztowym lub pobraniem.
- W szczególnych i uzasadnionych przypadkach jest możliwość anulowania zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wyprodukowane. W takich przypadkach potrącane jest 0,9 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c..
- Zamówienie powinno być sprawdzone przez Klienta i pracownika punktu sprzedaży / kierowcę / pracownika firmy kurierskiej. W tym celu zamówiony produkt / produkty powinny zostać obejrzenie i okazane oraz sprawdzone z protokołem odbioru i wydania towaru.
VII. REKLAMACJE
- Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w punkcie sprzedaży w obecności pracownika punktu sprzedaży bądź w obecności dostawcy (kierowca / pracownik firmy kurierskiej).
- W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową po jego odbiorze lub dostawie Klient może złożyć reklamację w dowolnym punkcie sprzedaży, dostarczając produkt i dowód jego zakupu. Tym samym Klient może nie przyjąć towaru.
3.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie:
-zwrotu za pośrednictwem systemu Tpay (z potrąceniem 0,9 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c.); (lub)
-zwrotu przelewem na konto Klienta (w przypadku płatności przelewem elektronicznym); (lub)
-zwrotu gotówki w przypadku płatności gotówką (lub)
-voucheru na produkty ze Sklepu internetowego Cukierni Europejskiej. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
VIII. WADY RZECZY
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
- W przypadku stwierdzenia wady przez Klienta, może on złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, może:
-zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad (albo)
-zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
- Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- POLUBOWNE ROZWIĄZANIE SPORU
- Sprzedawca wyraża zgodę na polubowne rozstrzygnięcie ewentualnych sporów konsumenckich.
- Sprzedawca wskazuje jako podmiot uprawniony do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul. Brata Alberta 4, 40-019 Katowice, adres poczty elektronicznej: sekretariat@katowice.wiih.gov.pl. Więcej informacji dotyczących ww. podmiotu: http://www.katowice.wiih.gov.pl/.
- Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich ma polegać na:
-umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony;
-przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu;
-rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania.
- W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o:
-zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu (albo)
-odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- DANE OSOBOWE
- Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych firmy Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. z siedzibą przy ul. 1 maja 39, 40-225 w Katowicach.
- Przetwarzanie uzyskanych danych osobowych odbywa się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych (Ustawa z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE).
- Administratorem danych osobowych jest Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. z siedzibą przy ul. 1 maja 39, 40-225 w Katowicach, (VAT) (PL) 954-22-27-`199 i REGON 27388667.
- Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy oraz jeśli Klient wyrazi na to zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy składaniu zamówienia, w celu informowania o nowych produktach oraz promocjach oferowanych przez firmę Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c..
5.Jeśli udzieliliście Państwo zgody w formularzu internetowym Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. na zbieranie danych dla celów marketingowych, dane osobowe przetwarzane w tym celu będą wykorzystywane przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. dla utrzymywania kontaktu za pomocą regularnej i nieregularnej komunikacji poprzez wykorzystanie komunikacji telefonicznej, za pomocą poczty elektronicznej oraz listownej. Dane osobowe, zebrane i przetwarzane przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez czas nieokreślony. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest udzielona przez Państwa zgoda (Artykuł 6 ust. 1 a) RODO). Nie macie Państwo obowiązku udzielenia takiej zgody dla korzystania z usług Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c.
- W przypadku danych osobowych zbieranych celem złożenia i realizacji zamówienia handlowego, a zatem w celu wykonania umowy związanej ze złożonym zamówieniem te dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz przez okres ustawowo przewidziany w celu zgłoszenia przez Państwa ew. roszczeń względem Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. i/lub roszczeń Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. z o.o. względem Państwa. Podstawą takiego przetwarzania jest niezbędność przetwarzania dla wykonania umowy zakupu w Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., której stroną jest osoba, której dane dotyczą (Artykuł 6 ust. 1 b RODO), a także ochrona prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., tj. w celu obsługi reklamacji (podstawa prawna przetwarzania – Artykuł 6 ust. 1 lit b RODO, – niezbędność przeważania do wykonania umowy), oraz w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. (Artykuł 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie praw Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. Podanie danych osobowych celem złożenia i realizacji zamówienia handlowego jest wymogiem umownym, warunkiem zawarcia umowy z Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., jesteście Państwo zobowiązani do ich podania w celu złożenia i realizacji zamówienia, a jeśli nie podacie Państwo wymaganych danych, zamówienie nie będzie mogło zostać
przyjęte i zrealizowane przez Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. - Sprzedawca w związku z prowadzoną działalnością i gromadzonymi danymi osobowymi Klienta postępuje zgodnie z przyjętą Polityką Prywatności, dostępną pod adresem https://www.cukierniaeuropejska.pl/polityka-prywatnosci/
- Sprzedawca prowadząc Sklep Internetowy Cukiernia Europejska korzysta z tzw. plików cookies, godnie z postanowieniami Polityki Cookies, określonymi pod adresem https://www.cukierniaeuropejska.pl/polityka-cookies/i .
- Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. dba o zachowanie bezpieczeństwa i poufności Państwa danych osobowych oraz zagwarantowanie realizacji Państwa uprawnień, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Przekazując Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. dane osobowe, każda osoba ma prawo do:
a) żądania od Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. dostępu do udostępnionych danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej); ich sprostowania (jeśli te dane znajdujące się w posiadaniu Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. są niedokładne lub niekompletne), usunięcia (np. jeśli te dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. nie ma podstaw do ich przetwarzania, np. na podstawie Pana/Pani zgody albo do realizacji obowiązku prawnego, dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem) lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (dotyczącego przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionych
Interesów Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c., z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją); macie także Państwo prawo do przenoszenia danych udostępnionych nam przez Pana/Panią w formacie do odczytu maszynowego (pozwalającym na swobodny odczyt przez komputer), np. gdyby Pan/Pani chciał/a udostępnić je innemu podmiotowi oraz prawo do ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach (przy składaniu wniosku należy wskazać jeden z poniższych przypadków):
• jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia co do prawidłowości swoich danych – na okres pozwalający Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. sprawdzić prawidłowość tych danych;
• jeśli Pan/Pani uważa, że przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale jednocześnie nie chce Pan/Pani, abyśmy je usunęli, lecz żąda Pan/Pani w zamian ograniczenia ich wykorzystania;
• jeśli Pana/Pani dane osobowe nie są już nam potrzebne, natomiast potrzebuje ich Pan/Pani w związku z dochodzeniem, ustaleniem lub obroną swoich roszczeń;
• jeśli wyraził Pan/Pani sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych, a naszym obowiązkiem jest sprawdzenie, czy powinniśmy je dalej przetwarzać, na czas potrzebny dla takiego sprawdzenia.
b) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
Wszystkie wskazane powyżej uprawnienia możecie Państwo realizować zgodnie z Artykułami od 15 do 21 RODO. - Cukiernia Europejska A.E. Ćmiel s.c. nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego).
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie www.cukierniaeuropejska.pl pod zakładką Polityka prywatności.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym Cukiernia Europejska. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy:
-Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
-Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
-Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; oraz innych aktów prawnych powołanych w niniejszym regulaminie.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być zmieniane tylko i wyłącznie przez Sprzedawcę w dowolnym momencie. Wyżej wymienione zmiany będą publikowane na stronie internetowej www.cukierniaeuropejska.pl, w związku z czym istnieje możliwość sprawdzenia i wydrukowania aktualnie obowiązującej wersji w dowolnym momencie.
- Dla korzystania ze Sklepu Internetowego Cukiernia Europejska system teleinformatyczny Klienta powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: - Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11 lub nowszy; Firefox 56 lub nowszy; Opera 48 lub nowsza; Chrome 61 lub nowszy; Safari 10.3 lub nowszy
– Użytkownik powinien mieć włączoną obsługę JavaScript w przeglądarce.